ce'mi place mie

never let the truth spoil a good story

happiness

with 3 comments

E dimineata devreme in America

Astazi imi voi cumpara o palarie texana, imi zic ridicandu-ma din pat

Trebuie sa gasesc un magazin de palarii, imi zic ratacind pe strazile pustii

Oare pe cine sa intreb, ma rasucesc sub soarele orbitor texan

Oare unde sa ma ascund, transpir in punctul focal al turnurilor de sticla

Oare cat mai e pana la magazin, imi tarai picioarele radiografiat ca un bagaj abandonat

Ce bine ar fi fost sa am acuma o palarie texana

Putin mi-ar fi pasat de soare

As fi putut merge oriunde

Pana la capatul pamantului sau macar al strazii

Cedez si ma prabusesc prin prima usa ce se deschide

Tot corpul imi tremura de usurare in aerul conditionat

Doar coada ochiului mi se agata in semnul cu bookstore

Trec zambind pe langa rafturile cu christian literature

Trec zambind pe langa rafturile cu christian living

Trec zambind pe langa rafturile cu bibles

Cu bible comments

Bible covers

Bible sign cards

Bible reading devices

Trec zambind pe langa teen faithpoint

Am citit tot ce aveti de banks

De martin, stephenson, stross si herbert

Nimeni din univers nu a citit tot ce aveti de orson scott card

Plin de mandrie si frig, ma pregatesc sa imi reiau epopeea

Cautarea in soare

Navigand agale spre iesirea din argos, vad raftul de poetry

Un raft mic de tot, plin cu shakespeare si jim morrison

Cu iliada si bob dylan

Cu dante aligheri si tom rollins

Deschid o carte si citesc despre un tip care isi cheama pisica acasa

Un motan gras si batran

Care abia mai poate sari gardurile vecinilor

Ma asez pe covor

America se trezeste agale in timp ce eu citesc lungit pe covor

O aud cum se revarsa pe strazile inguste scufundate in soare

Nu se grabeste nicaieri, e sambata dimineata

Nu ne grabim nicaieri nici eu, nici ea

That would be 49.99, sir

How did you find things today, sir

Not enough poetry, man

I am sorry to hear that, sir

No, I am just saying, you know

Would you like to sign up for a discount card

No, I am coming from far away

From far, far away

Nothing to do with discount cards there

We just pay the full price

For our poetry books

Written by ghelme

Mai 7, 2011 la 8:07 pm

Publicat în Uncategorized

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. permite-mi sa te rog sa nu incetezi a-ti impartasi gandurile si simtirile. sunt o buna venita gura de aer ionizat. as imparti milioane de exemplare 🙂
    multumesc !

    cristina

    Mai 8, 2011 at 12:17 pm

  2. coloana sonora :

    cristina

    Mai 8, 2011 at 12:23 pm

  3. Salut! Ce zici de un link exchange cu ARFE.RO? Are PageRank 3 si aproape 2000 unici/zi. Contacteaza-ma te rog pe contact[at]arfe.ro daca te intereseaza. Mai multe detalii aici: http://arfe.ro/parteneri/


Lasă un răspuns

