ce'mi place mie

never let the truth spoil a good story

Ieri

with one comment

Am muscat marul ce mi l’ai intins
Apoi am muscat mana ce’mi intindea marul.
Dintii mei albi si duri au izbit osul alb si dur si au scrasnit
Sange si zeama de mar mi’au curs pe barbie
Dar nu era prima oara cand ne iubeam
Dar nu era prima oara cand ne iubeam carnivor
Mi’am infipt dintii in sanii tai
In fata ta
In gatlejul tau
In gatlejul tau galgaind de sange
Lipicios si cald, ti’am mestecat cartilajele
Am inghitit cu greu dragostea noastra
Caci avea gust de sare si mar
Nu era prima data cand ne iubeam carnivor

Written by ghelme

August 11, 2010 la 2:22 am

Publicat în Uncategorized

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Idila canibalica, ieri. Mai pastrati si pentru maine.

    Dl.Goe

    Septembrie 17, 2010 at 4:58 pm


Lasă un răspuns

