ce'mi place mie

never let the truth spoil a good story

la multi ani :)

with one comment

as vrea sa daruiesc ceva celor ce s-au gandit la mine sambata. sigur, as putea sa dau o bere, dar vai, o bere este o chestie atat de materiala si nepersonala. ce zice despre mine si despre ce cred eu despre voi si despre ce credeti voi despre mine un heineken? nu prea multe, va asigur, asa ca m-am hotarat sa va ofer mai bine o poezie, mai ales ca nu e a mea, e a lui blaga. voiam de mult sa o pun aici, pentru ca daca e ceva ce imi place mie, apoi poezia lui blaga este acel ceva si nu este ocazie mai buna decat asta.

va multumesc, deci!

PS: cine prefera totusi o bere, sa imi spuna cand ne intalnim prima data!

Veniti lânga mine, tovarasi! E toamna,
se coace
pelinul în boabe de struguri
si-n guse de viperi veninul.

C-un chiot vreau astazi sa-nchin
în cinstea salbaticei mele minuni, care pleaca
lasându-ma singur,
cu plânsul,
cu voi,
si cu toamna.

Veniti mai aproape! – Si cel care are
urechi de-auzit sa auda:
durerile nu sunt adânci decât atuncea când râd.
Sa râda deci astazi în mine
amarul
si-n hohote mari sa-si arunce pocalul în nori!

Veniti lânga mine, tovarasi, sa bem!
Ha, ha! Ce licareste-asa straniu pe cer?
E cornul de luna?
Nu, nu! E un ciob dintr-o cupa de aur,
ce-am spart-o de bolta
cu bratul de fier.

Sunt beat si as vrea sa darâm tot ce-i vis,
ce e templu si-altar!
Veniti lânga mine, tovarasi! Ca mâne-o sa mor,

dar va las mostenire
superbul meu craniu, din care sa beti
pelin
când vi-e dor de viata,
si-otrava
când vreti sa-mi urmati! – Veniti dupa mine, tovarasi!

Written by ghelme

Iulie 19, 2010 la 4:17 pm

Publicat în Uncategorized

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aşadar, câte? Câte veri trecură peste tine?

    ambre

    Iulie 19, 2010 at 8:48 pm


Lasă un răspuns

