ce'mi place mie

never let the truth spoil a good story

taxi talks

with 2 comments

taxi as, aseara, din fata de la club control.

soferul de taxi: Unde mergeti,domnu´?
eu: Drumu Taberei
soferul de taxi: Aha, in Templul Fotbalului.
eu (surprins): Aaa.. E un templu al fotbalului in Drumu Taberei?
soferul de taxi (razand): Pai nu acolo joaca Marea Campioana?
eu (ironic): Pe cat a iesit Marea Campioana anu asta? Pe patru sau pe sase?
soferul de taxi (cu necaz): Dom´le, doua rele au distrus echipa asta. Democratia si lipsa de antrenament.
eu (razand): Sa ne concentram pe a doua cauza, va rog!

au urmat douazeci de minute de analiza comparativa intre echipe din fotbalul romanesc si international, mergand de la cimentul medgidia pana la manchester united. evident, habar n-aveam despre ce vorbea omu, dar tocmai ma deghizasem intr-un activist pentru o romanie curata la street delivery, asa ca eram in forma si m-am prefacut a fi un entuziast…

Written by ghelme

Iunie 13, 2010 la 11:51 am

Publicat în Uncategorized

Tagged with

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. În locul tău aş fi ascultat cu urechile ciulite, să mai prind şi eu o boabă de fotbaleză.

    ambre

    Iulie 11, 2010 at 1:36 pm


Lasă un răspuns

