ce'mi place mie

never let the truth spoil a good story

prea multa lumina, prea putina caldura

leave a comment »

oh, singuratate de hotel, cum te furisezi tu pe urmele mele, cum te ascunzi tu in coltul ochiului meu, cum astepti sa imi pun castile ce ma leaga de tom ca sa ma atingi cu degete de strigoi pe umar.
nu o sa ma intorc sa vad cine e, stiu ca nu e nimeni, stiu ca sunt singur aici, stiu ca in spatele meu nu sunt decat straini, alti straini sau aceeasi straini. straini.
dulce fruct amar in care ma scufund tinandu-mi respiratia pana cand imi dau lacrimile si opresc muzica sa pot sa trag din nou aer in piept.
melancolie draga, liniste de moarte in mijlocul autostrazii celorlalti, cum imi intorci gandurile mele inapoi spre mine pana cand reverbereaza si imi sparg tamplele
claritate de cristal a mintii, ce aproape esti tu de nebunie

Written by ghelme

June 1, 2010 at 8:18 pm

Posted in Uncategorized

Leave a comment