ce'mi place mie

never let the truth spoil a good story

apropo de corurile vanatoresti

with 4 comments

ca sa spulberam prejudecata asta cum ca lui ghelme ii plac corurile vanatoresti inainte de a transforma acest blog intr-o colectie de tobosari si yodleristi, hai ca ma apuc acuma sa lamuresc ce si cum.

intr-o seara de vara, undeva intr-o gradina sub un nuc, pe trei saltele gonflabile si un bot de bmw pe veci zgariat de atunci, un grup de prieteni de-ai lui ghelme placeau. mai la munte fiind gradina, ne uitam la puzderia de stele si ne bucuram. muzica ne alegea de-dans si era bine. era foarte bine.

ghelme nu pune de obicei muzica, pentru ca se simte neinteles, da cu bata in balta si strica stargazingul in general. doua foste colege se trezesc si acuma noaptea transpirate si isi amintesc teroarea traita la miezul noptii pe dealul negru cu ghelme la volan si tom waits dat la maxim pe serpentina. misery is the river of the world!! ditto!

da’ uite ca de data asta, dat fiind ca era un grup mic si ghelme se simtea eteric in lumea lui etilica, si-a facut curaj si l-a dat la o parte pe de-dans de la butoane, a oprit minimalul si a cuplat ipodul personal la boxe. oamenii l-au lasat, tocmai pentru ca nu e ceva ce sa se intample prea des.

am tras aer in piept ( e usor penibil sa tot scrii despre tine la persoana a 3-a, sa renuntam la asta) si am pus si eu ce imi place mie mai mult si mai mult in lume, daca e sa vorbim de muzica.

acuma facem un intermezzo si discutam despre tatuaje. m-am tot gandit sa imi fac un tatuaj, pe shoulder blade, bineinteles, dar nu o sa imi fac niciodata pentru ca sunt un om extrem de influentabil si schimbator in gusturi si ce imi place azi ma adoarme maine, asa ca riscul sa ma trezesc in dimineata cu o ancora pe antebrat sau o sirena pe biceps este mare ca probabilitate si impact.

ei bine, daca muzica asta ar fi un tatuaj, mi l-as face pentru ca am decis acum ceva timp ca e o bucata din mine ce va merge cu mine peste tot si care a ajuns sa ma descrie pe mine in ochii mei.

prin urmare, intr-un moment de serena desfatare rustica, cand nu este permis esecul muzical,  m-am hotarat sa dau drumul sub nucul din comuna izvoarele dansului macabru al lui saint saens. evident, m-am emotionat, ca doar era vorba de bucati  de mine acolo, nu de niste muzica de pe ipod, iar audienta era cea mai aleasa in sensul de singura care conteaza.

n-as putea sa zic acuma daca a placut cuiva, cred ca e si greu dupa atata tiesto sa treci brusc pe vioara, harpa si fluier si oricum, nu am mai avut curaj sa discut problema dupa ce mi s-a reprosat ca am bagat cavalerie si ca asta e, ma, ghelme, nu le nimeresti, o fi frumos, dar nu e potrivit. pana la urma, eu am plecat cu saint saens in mine la culcare si asta a fost, nici o drama, dureaza sub opt minute asa ca n-a murit nimeni. ba dimpotriva, s-a nascut un mit, cum ca eu as fi pasionat de cavalcada, de barbosi pe sapte voci, de trompete si alamuri prevestind apocalipse cinegetice.

dar d-aia mi-am facut eu blog, ca sa scriu ce-mi place mie si ma si mir de mine ca am ajuns sa am cinci sase posturi si n-am zis de saint saens. ei bine, reparam acum.

dance macabre este ceea ce imi place mie mai mult si mai mult, mai des si mai des, oricand si oriunde si de oricate ori si orice as face si oricine ar mai fi de fata si oricat de treaz sau beat as fi si pe depresie si pe voiosie. mereu!

Written by ghelme

Februarie 4, 2010 la 12:08 am

Publicat în Uncategorized

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. mergea un link catre danse macabre

    Anonim

    Februarie 4, 2010 at 5:52 pm

  2. merge inca pe youtube

    ghelme

    Februarie 4, 2010 at 6:07 pm


  3. cu drag de sah mat la a treia mana

    iosuntionut

    Februarie 4, 2010 at 7:51 pm

  4. e tare ca pe linku asta pus de ionut este si interpretarea piesei…
    initial, exista si un solist care canta poemul lui cazalis care sta la originea dansului.

    dupa cativa ani, saint saens s-a razgandit si a inlocuit vocea cu o vioara solo. briliant!!

    ghelme

    Februarie 4, 2010 at 8:19 pm


Lasă un răspuns

