ce'mi place mie

never let the truth spoil a good story

yey, avatar, yey

with 7 comments

daca tot am luat-o pe cronica de film d-asta emo, iata un statement:

Mie mi-a placut Avatar indiferent ce cred despre asta Ana, Dana, Oana, Ioana si Iulia.

Written by ghelme

Februarie 2, 2010 la 9:45 pm

Publicat în Uncategorized

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. hmm…

    Immortal Ping

    Februarie 3, 2010 at 12:01 am

  2. esti in categoria cu alina, inseamna:)

    mayfly

    Februarie 3, 2010 at 4:25 pm

  3. te-ai gandit ca placutul asta s-ar putea sa fie un fals sentiment de anti-turma? adica tot un follow the pack doar ca mai subtil in mainstream-ul lui?

    eu vreau sa-l vad pe blue-ray. simt ca n-am apreciat cum trebuie grafica ca-mi tot intra iarba in ochi de la 3d
    2d-ul ar trebui sa mai linsteasca lucrurile
    plus ca nu ma pot obisnui cu glare-ul ala dat de 3d. arata plasticos si ieftin ca o chinezoaica care face cu ochiul

    dj plan b

    Februarie 4, 2010 at 8:09 am

  4. Erata: Oana nu a vazut filmu’
    Dar, da, prietenul ei i-a spus ca nu i-ar fi placut

    oana

    Februarie 4, 2010 at 10:43 am

  5. hai ma, Oana, ce dracu? toata lumea stie ca nu ti-ar fi placut, a fost o presupunere destul de safe pe care a trebuit sa o fac pentru efectul poetic.
    similar si cu Ioana, dar acolo e mai simplu pentru ca stiu cel putin doua si pot oricand sa sustin ca e vorba de cealalta. am back-up pe Ioana, cum ar veni.

    ghelme

    Februarie 4, 2010 at 10:54 am

  6. djplanb, majoritatii oamenilor le-a placut avatar.
    eu m-am bucurat asa, ca e un inceput de chestie, ca intr-adevar multe bucati sunt varza de la focus, zici ca sunt vederi d-alea cu chinezoaica.
    dar sunt si bucati care sunt bine facute.
    una peste alta, e drept ca ma asteptam sa fie o experienta mult mai imersiva..

    ghelme

    Februarie 4, 2010 at 12:13 pm

  7. as contrazice putin ce a spus iulia la modul ca nu filmul in sine mi-a placut (e o mare deazagire cinematografica) ci numai ideea de a ecraniza un trip cu foarte multi bani. toata pleiada de imagini goa m-a uns pe un coltisor din sufletul meu

    alina

    Februarie 4, 2010 at 5:55 pm


Lasă un răspuns

