ce'mi place mie

never let the truth spoil a good story

adrenalina

leave a comment »

dupa 11 ore de somn sunt cu energia matinala in the red si cafeaua nu mai este decat o zeama neagra care n-ajuta, asa ca in masina scrollez in Ipod si aleg Skold vs KMFDM

industrialul este intotdeauna o optiune cand  simt sangele gros fiindca are profil de muzica de asalt, dau din cap vibrand o data cu geamul masinii in haos de muzica tare in spatiu inchis.

e si asta un fel de gimnastica matinala, unii alearga prin parcuri, eu il dau pe tim skold la maximum pana mi se umfla venele de la gat si incepe sa se zbata ochiul.

trebuie consumat cu moderatie, ca de exemplu pe mine ma pune intr-o stare de agresivitate extrema, adica nu chiar sa dau primu om care imi iese in cale cu fruntea de coltul biroului, da’ nici easy going nu sunt si ma mentin monosilabic ca sa evit injuraturile prea buruienoase pentru office open spaces.

merge un tom waits dupa.

ca sa inghiti o ploaie de cinism esti nevoit sa desclestezi dintii.

Written by ghelme

Ianuarie 29, 2010 la 10:57 am

Publicat în Uncategorized

Lasă un răspuns

