ce'mi place mie

never let the truth spoil a good story

lastefem cutreieram

with 9 comments

asa, deci, ia sa vedem, ce mi-a placut mie azi? hmm? ce? ce?

dat fiind ca am platit din nou subscriptia, dar nu numai de asta, azi mi-a placut sa sar din radio station in radio station pe last.fm

ma cam dor urechile de la castile noi, ce-i drept, dar nu despre asta e vorba aici; treaba e ca, pentru un neofit eclectic ca mine intr’ale muzicii,  last.fm este exact ce am nevoie ca sa ascult si altceva decat tom waits. dau frumos pe tom waits radio station si mai intra din cand in cand cate un cohen, cate un dylan, cate un lou reed. mai aflu si eu muzica noua, ca de pe blogurile din ziua de azi nu ai ce alege, tiesto in sus, tiesto in jos. conformismul nonconformistilor, deh…

asadar, clickaind din radio in radio, m-am dus pana intr-un colt rece al universului ca daca ajungi cumva sa asculti fever ray radio station esti captiv intr-o sfera suedeza din care cea mai excentrica trupa cica avea influente finlandeze. nu le-am detectat. or fi.

totu e sa fii atent sa dai repede next cand o iau pe fierastraie, altfel experienta e fun, oamenii stau mult in casa si normal ca se dezvolta o cultura a miorlaielii placute, experimentale, pe depresie si parasire maxima.

merge cand esti binedispus, ca previne excesul…

Written by ghelme

Ianuarie 20, 2010 la 11:49 pm

Publicat în Uncategorized

Tagged with

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. in apartamentul 26 s-a redescoperit fever ray si lykke li

    lheea

    Ianuarie 21, 2010 at 12:01 am

  2. noroc cu blogurile astea, ca mai aflu si eu ce faci tu cand ma uit eu la teleenciclopedia
    ps: nu mai da adresa in clar, pe net. plus ca ai gresit, e apartamentul 23, sunati la ei, eu am parcat pe locul meu

    ghelme

    Ianuarie 21, 2010 at 12:05 am

  3. vezi mai Ghelme si nopi cand iti spuneam sa intri pe fbk…

    Gigibuzereci

    Ianuarie 21, 2010 at 12:13 am

  4. Ghelme, uite una care o sa-ti placa: http://vimeo.com/8718627

    Gigibuzereci

    Ianuarie 21, 2010 at 12:24 am

  5. Tiesto?!

    Strangelove

    Ianuarie 21, 2010 at 9:34 am

  6. si alalalt, giuliano sau cumva

    Anonim

    Ianuarie 21, 2010 at 2:02 pm

  7. O alternativă şi mai plăcută e radioparadise.com
    Pe lângă faptul că asculţi, poţi să salvezi ce-ţi place. Asta cu Screamer Radio, o invenţie de zile mari.

    AnaAyana

    Decembrie 9, 2010 at 5:55 pm


Lasă un răspuns

