ce'mi place mie

never let the truth spoil a good story

gata

with 6 comments

mi’am facut blog ca sa trec aici ce imi place mie sa imi amintesc si dupa ce ma las de piracetam

Written by ghelme

Ianuarie 20, 2010 la 7:31 pm

Publicat în Uncategorized

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. eh, bravo, bravo

    Mr WordPress

    Ianuarie 20, 2010 at 7:31 pm

  2. cine e mr wordpress frate?

    lheea

    Ianuarie 20, 2010 at 10:51 pm

  3. 127.0.0.1

    ghelme

    Ianuarie 20, 2010 at 11:16 pm

  4. mda, succes, ce sa zic… ma luase si pe mine febra avutului de spus… dar mi-a trecut. rezultatul il gasiti la http://www.gigibuzereci.blogspot.com

    Gigibuzereci

    Ianuarie 20, 2010 at 11:51 pm

  5. vampir energetic, vrei sa te revigorezi din spuma succesului meu.
    vezi, mi s-a si urcat la cap. internetul asta..

    ghelme

    Ianuarie 21, 2010 at 12:07 am

  6. frate, cand te ia piracetamu……zbarnaie degetele pe tastatura sa scrii pe blog ce bine e

    mayfly

    Februarie 3, 2010 at 4:33 pm


Lasă un răspuns

